Dance our tears away

Wooooo, imorse ringde dom från dagiset 1 km från mitt hus och frågade om jag kunde jobba. Konstigt nog råkade jag hamna på exakt samma avdelning som min goa granne Emma praktiserar på, så dagen gick ju liiite fortare liksom... Jag sov ca 4 h inatt så jag var liiite trött under dagen :) Det var även en annan tjej, Wilma, som var vikarie där som var jättego! Hon var också 93a så då får Emma lite härligt sällskap under hennes praktik iallafall när jag inte är där ;)

Vi slutade samtidigt också så vi gick tillsammans hem, chillade lite var för sig och gick sedan ut på en promenad i ca 1 h. Nu ska vi fan bli bra på att komma ut på promenad några gånger i veckan o tappa kilon precis som i höstas!! Nä nuuu jävvlarr!!
 
Ni kanske undrar hur min drömkropp ser ut? Eller inte... Så här ska jag visa några bilder. De första bilden är ett big NO NO från mig, jag förstår inte hur folk han vilja se ut såhär med mening!! Inte fakking snyggt nånstans??
Såhär skulle jag däremot vilja se ut. Kurvor och muskler (sexpack!!!), yeaah buddie! Ska. fan. kämpa.        



And you GO GUUUURL! Du kommer klara av att känna dig fit snart! <3

2013-01-09 // 10:21:35

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: