She getting to the point where it's too much for

Jag har en liten fråga till er. Okej vi börjar såhär... Har det hänt någon gång att ni gjort ett litet misstag/sagt något som du verkligen ångrar eller kanske att någon har sagt något till dig (behöver inte vara värsta mobbingen utan bara nått litet) som du verkligen verkligen inte kan släppa?? Så är det för mig och har varit extremt de senaste veckorna. Jag tar åt mig som aldrig förr och får ångestattacker då jag bara vill gråta, magen gör så himla ont och jag börjar svettas! Och detta bara av småsaker?? Svårt att förklara och jag har heller inga exempel... Eller typ om man gör någonting och så kommer någon person och säger "Nej det är fel, gör såhär...". Jag kan inte släppa sånt! Är jag ensam om att känna såhär? Om inte, vad gör ni för att det ska bli bättre? För mig kan det förstöra flera dagar och till följd av detta så stör jag mig på allt och alla och vill typ flytta ut i skogen och stanna där i ensamheten. Seriously. 
 
Jag är alldeles för sårbar men vad fan ska man göra??



Du är inte ensam. Jag har själv haft så till och från i två år nu. Själv brukar jag lyssna på peppande låtar eller försöker få mig själv på andra tankar. Prata även med någon. Det brukar hjälpa!

2013-01-30 // 02:05:03

Anmäl dig i min Dagens stjärna. Andra inlägget hittr det. Sista stjärnor kommer delas ut imorron
Kommer satsa på något nytt och hypat. Ingen annan kommer ha denna grej.
Hoppas att se dig bland anmälningar
Kaffehörnan önskar en fin dag

2013-01-30 // 11:27:17

Svar; Nej vad snäll du är, dock måste jag hem till hästen på kvällen men annars hade jag jättegärna gjort det :D
Skrev ett inlägg om motivation till att träna för några månader sedan som du kan hitta här http://warnmarks.se/?p=6517 :)

2013-01-30 // 11:32:23

Svar: Tackartackar, lycka till med din nya! :)

2013-01-30 // 16:08:45
» Tanja

fina du, jag finns här! & du är verkligen inte ensam om att känna så det kan jag lova. LOVE

2013-01-31 // 02:24:29

Brooor! Du är inte ensam! Känner så typ dagligen och kan känna mig så otroligt sårbar i vissa tillfällen!
DU vet att jag finns, forever and always! <3

2013-01-31 // 20:24:48

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: