Yiiiiiiiiha!!

Var hos min pålle idag igen, Amanda ligger hemma i influensa stackarn!! :( Men jag och Aira hade kul som vanligt ;) Jag red i manegen men asså whaaa pigg häst eller vad? damp damp damp hahaha! Innan det blev för mycket rodeo bestämde jag mig för att longera henne och jääääääklar!!!! Hon sprang som en stucken gris ahah, trodde hon skulle gå omkull där ett tag eftersom hon nästan la sig ner i svängarna. Efter det bestämde jag mig för att ge henne lite mindre kraftfoder.... hahah!!
 
Men i hanteringen är hon världens lugnaste, och i hagen kunde hon t.o.m. stå själv medan jag tog in alla andra hästarna :O !! Progress! Imorgon tänkte jag ta och tömköra min rodeohäst, tömkörning en gång i veckan är numera obligatoriskt för oss. Hoppas hon är lite lugnare imorgon haha! Men alltså min goa häst, så himla glad att jag har henne :')!!<3 




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: