There's nothing like us

Tjooo! Är typ dötrött nu och kroppen känns som spagetti!! Har ridit 3 hästar idag och var i stallen mellan 12-21, så alltså ett bra tag.... Tur att Amanda köpte nudlar i ullared som jag kunde sno ;) Först red ja min älskling och hon var jättefin!!! Sen Julie som inte gav sig för fem öre i början men i slutet kunde jag samla galoppen (sååå stolt!!) och sist så red jag Zupé! Han var superduktig och det ska bli kul när han musklar på sig lite mer och får en dressyrsadel för då ska jag få träna o tävla honom :D I första hand kommer Alltid Aira men om man är så hästgalen som jag är så kan man ju helt enkelt inte bara få nog?!?! Dessutom är jag ändå hästledig 3-4 dagar i veckan eftersom Amanda har hästen då, och vad ska man göra då liksom???? Här får ni en fin bild på lilla Aira som kikar fram i hagen :)) sööööt!!





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: