Flyinge

Wooooh! På lördag drar jag ner till mitt gamla hem (haha) Flyinge!! Ska åka med några andra på ridklubben och ta del av Ungdomens dag med bland annat clinic med min man Alexander Zetterman. Kommer utan tvekan sitta och dreggla på läktaren haha!! Tur att Ewe är med så hon kan vara min wingman ;)



Haha jaa dreggla lite åt mig med ;)

Tack så hemskt mycket för din kommentar, det värmer att läsa! Ja han är bara 4 år min lille plutt :)

2013-02-08 // 02:11:42

Haha taack! Kul att du tycker det ;)

2013-02-09 // 01:06:03

Jag tycker det är fint, precis som luddskydd ser lite mysigt ut ;) Sedan är det många boots som sitter lite dåligt i karleden och dessa lär ju inte skava där iallafall ;)

2013-02-11 // 21:53:25

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: