Catago helt enkelt.

Igår var min goaste whadri i Ullared (Jag var mentalt förstörd för att jag inte kunde följa med). Jag spammade henne med sms för att hon inte skulle glömma titta om mina efterlängtade Catagoskydd fanns i strl Full. Sist vi var i Ullared fanns de bara i cob, så mitt liv var liksom förstört. Men så smsar hon en bild på dem och jag går runt med världens fånigaste leende resten av dagen. Dessutom fick hon också med sig ett par vita och bruna Catagoboots hem. DU ÄR BÄST, tack!! Och om ni inte visste det så kostar skydden endast 450 kr och bootsen 60 kr i Ullared, jämfört med det dubbla i alla andra affärer. (Älskar bilden, charmig!)



» Anna

Har också köpt mina vita och svarta catago-skydd på ullared. Sjukt värt! Dock så är jag lite besviken på att de är ganska svåra att få rena igen efter användning... Och angående din info, så ser jag att du vill jobba som au pair. Det kan jag verkligen rekommendera, var själv i USA hos en toppenfamilj som jag fortfarande har kontakt med nu snart 6 år efter jag kom hem! :)

2013-04-08 // 11:43:02

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: