Usher och Chris Brown till Sverige!

Yes, idag blev det officiellt att två av popvärldens stjärnor gästar Sverige under sina kommande turnéer. Usher besöker Stockholm och Malmö den 23 feb resp. 28 feb 2013. Biljetterna släpps på fredag hos livenation och ticnet. Chris kommer till Stockholm redan i november och dessa biljetter släpps på torsdag på samma sidor.
 
Jag tror nog att detta är min favoritlåt med Usher, Without you. Jag lyssnar inte så mycket på varken Ushers eller Chris musik men vissa låtar är såklart riktigt bra, däribland denna! 
 
Min absoluta favorit med Chris Brown(ie) är inte mindre än denna sjukt härliga låt; 
 
Jag hade velat gå på någon av Ushers konserter men jag är troligtvis i London då och kollar in ett par andra grabbar vid namn One Direction. Jag ser upp till Usher för han verkar vara en sån himla bra person och dessutom har han hjälpt en av mina personliga förebilder, Justin Bieber, i hans karriär. Därför har Usher en liten plats i mitt musikhjärta. Chris däremot har jag aldrig riktigt gillat för han är en dålig person och de flesta av hans låtar innehåller ganska mycket autotune, speciellt hans senaste Don't Wake Me Up. Vad tycker ni om dessa artister? Vilka är era favoritlåtar och ska ni köpa biljetter till deras Sverigekonserter?



Åh, jag hade också viljat åka på Usher, men precis som du är jag i London!

2012-09-18 // 22:41:15

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: