Sweat

Nu är jag hemma igen efter dagens danslektion. Eller jag kom hem för 2 h sen (om ni ville veta). Dansen gick bra idag också men tyvärr var många av barnen trötta och ofokuserade men jag försökte liva till dem lite. Jag blev riktigt svettig och go efteråt och när jag kom hem körde jag ett litet mag- och tricepspass på 10 minuter. Kort men ack så intensivt. Det fick bli lite peppande Eric Saade musik till det lilla passet haha. Misstänker att jag kommer få träningsvärk imorgon och gissa om det var skönt att hoppa in i duschen efteråt.
 
Till kvällsmat fick det bli min goa prottedrink, fast lite omvandlad eftersom det är kvällsmat och inte frulle. Nu var det meningen att den skulle mätta och hjälpa kroppen att återhämta sig, så jag slängde i mjölk, prottepulver, linfröolja, havregryn, hallon, banan och lite kanel. MUMMA!! :)
 
Och på tal om prottepulver(!?!?), idag kom min 3 meter långa rosa iphonesladd WOHO!! Nu kan jag ladda telefonen samtidigt som jag kanske kollar på TV, springer runt i rummet, går ut med hunden, springer ett par kilometer etc etc. Okej, riktigt så lång kanske den inte är. Jag älskar ebay, billigt billigt! Den kostade 15 spänn, vilket kap!
 
Och på tal om kap, jag gick in på en parfymsida som heter nordicfeel.se för att kolla hur mycket Kim Kardashians parfym kosta där och WAAAH det va svinbilligt. Genom att köpa parfymen där istället för någon annanstans kommer jag spara över 200 spänn. Gå in där och kolla vettja, de verkar ha det mesta :)



SVAR; hähähäh...mitt fel...jag som hatar när folk skriver särskrivningar...

BRA. FÖR KNÄPP ÄR DU MIN DUMMA VÄN (DUM KALLAR JAG DIG FÖR ATT DU GAV MIG EN PEGUBBE)

btw, gillar bilden...skrattade otroligt länge åt den. Patrik is the shit

2012-09-26 // 22:12:48

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: