Sons of Midnight

Tjena gänget!
 
Igår hade jag min första Funkykidz-lektion. Det var supernervöst och jag gjorde ett par fel, men jag gjorde fler rätt! Så får man väll se det :-) Micken funkade inte men det var faktiskt inte mitt fel, och vet ni vad? Jag glömde säga mitt namn till barnen hahaha! Men nu vet dom iallafall att jag heter Mathilda :-) Och dom verkade gilla mig för efter lektionen fick jag några hejdåkramar Inklusive från den blygaste tjejen som inte alls ville vara med i början. Hon var så himla sööööt, jag ville bara ta med henne hem :)) På lördag kör vi igen, fast 4-5 åringar haha! Önska mig lycka till :)
 
När jag kom hem chillade jag lite framför datorn och då såg jag att Sons of Midnight skulle ha en "hejdå-twitcam" för dom skulle hem till Australien efter en långt besök i Sverige. Jag skrev "yoooooo" på skoj och alla ba: "YOOOOO THILDA" hahah! Killarna är så sköna va! De hade ganska hög bakgrundsmusik och då skrev jag "Turn the music off and talk to us instead :O" och en av killarna sa "Eeeey turn the music off!!" och finally så kunde man höra vad dem sa :) Och eftersom mina tweets verkade dra till sig deras blickar passade jag på att skriva igen, och nu frågade jag om dom kunde sjunga Happy bday till mig eftersom jag fyller år om ett par dagar. Gissa om dom inte kör igång världens sång!?? hahahah jag låg hemma och gapflabbade, så himla sköna!! "...Happy biiiiirthday to THILDAAAAAAA...", så himla synd att jag inte fick med det på film men jaja! jag och mina kompisar såg det iallafall :) 
 
Ångrar så himla mycket att vi inte tog tag i killarna i Kalmar, Göteborg o Linköping när vi faktiskt hade chansen. Eller vi har faktiskt pratat med Mitchell, och det var i Kalmar. Berättar mer någon annan dag :) Kommer sakna snubbarna, mitt nya favoritband vafaaaan ;D haha! Kärlek till dom!
 
Och just det, det stod om SOM i våran lokala tidning här hemma så jag la upp det på instagram, och Mitchell kommenterade min bild yeaaah (Y) Nu ska jag sluta skriva som en fjortis, pöss!
 
                




SONS OF MIDNIGHT <3 ÅH DE ÄR SÅ BRA. och fan vad jag saknar dessa killarna :(

2012-09-10 // 22:33:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: