One Direction i Göteborg?

Yes det stämmer, jag träffade killarna idag! Nej men allvarligt... När jag fick höra imorse att att de fem snyggingarna hade vart och festat loss på Push här i Göteborg under natten så kastade jag mig på telefonen och ringde Tanja. Vi bestämde oss snabbt för att ta bussen till stan men innan vi hann dra iväg fick vi veta att detta bara var ett PR-trick och att klubben samt expressen ville ha besökare/läsare. Ursäkta men fy fan vilken dålig stil. Och man ser ju definitivt att det inte är våra älsklingar på bilden. Blir så himla sur!! Jag gick ju nästan i taket av lycka för att killarna var i MIN stad. Men antar att det var för bra för att vara sant. Jag dubbelkollade även med Sony Music om detta och de hade ingen aning om vad Push och Expressen snackade om. Så jag litar hellre på Sony Music än läsarkåta tidningar. Btw jag har mailat hon som skrev artikeln och det ska bli kul att se om och vad hon svarar...
 
Och rykterna om att de ska vara med på x factor kväll... Nja tveksam till det alltså! Programmen som sänds är fortfarande förinspelade :)
 
Haha och pappas kommentar var ju ändå bäst; "Efter alla dessa år borde ni väll ändå ha deras nummer? Ring dom bara". Ah om det vore så lätt...
 



» Tanja

mailade du henne? haha that's my girl!! du måste berätta vad hon svarar sen! HATAR folk som hittar på sånt här.. inte okej!

hahahahahah din pappa hahahhaha! looove!

2012-09-30 // 16:21:10

Vill veta vad tantjäveln svarade ocksåååå!

PUSS PÅ DIG. Ja. Du är ball.

2012-09-30 // 17:40:56

Bra att du mejlade henne! Tycker det var grymt dålig stil att de gjorde så :(

2012-09-30 // 17:46:38

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: