Oh my goodness

Hur kommer det sig att varje gång jag väl ska blogga så gör jag två inlägg i rad? Haha anyway, igår kväll färgade jag håret och det skulle bli lila... Men det blev lilarött istället och fråga mig inte varför! Men snyggt blev det iallafall! Ni kommer få en bild imorgon när jag fixat till mig lite, för idag har jag legat och degat exakt hela dagen (Jag har bl.a. kollat på Ollys konsert från itunes festival igen mweheh). Och så fick hunden sig en liten makeover hihi! Jag har klippt klorna (som hon HATAR!), smörjt in tassarna, rensat öronen, sköljt ögonen etc! Någon dag ska jag duscha henne också, den lille sötnosen :)

Här får ni en bild från gårdagens färgande, och nej inte riktigt så rött blev det inte som tur var. Nu har jag satt klockan på halv nio o tänkte gå o lägga mig, ha det gött!! :)




Jag har också lilarött fast att jag ville ha lila. Då gjorde jag mitt ändå hos frissan.

2012-09-16 // 03:54:09

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: