Mycket att göra på Ollyfronten! :)

Ojojoj, det har varit full rulle hela dagen för min del gällande Olly Murs! Idag blev det officiellt att han ska ha en konsert i Stockholm den 17 april nästa år, superkul!! Kolla på OMS för mer info. Jag har även mailat med lite folk och det väntar lite överaskningar för er Olly fans, wiiiie! 
 
Jag tycker verkligen sånt här är superkul, alltså jobba med artister, marknadsföring, PR, planering osv. och har stora planer på att flytta till London inom ett år och plugga Music Management. Det kommer passa mig perfekt och om jag får jobb som PR Manager/Manager inom musikbranchen är mitt liv komplett! :) Men det är en lång väg att gå och alla börjar ju från botten, vilket även jag får göra.
 
Här bjuder jag på en bild från när vi träffade Ols i Linköping. Han blev suuuperglad när han såg oss :) Puss!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: