"Jaaa, Nu börjar det likna nått!!"

Imorse ringde telefonen och det var en förskola som behövde en vikarie, och självklart ställde jag upp. Jag har precis skrivit in mig i vikariepoolen och det var superkul att de hörde av sig så snabbt. Jag jobbade fram till 17.00 och konstigt nog var jag inte ett dugg trött när jag kom hem. 
 
När vi satt och åt mellanmål med barnen skulle jag hälla upp flingor åt en kille och han sa att jag skulle hälla på MER! Sen sa han;
- Jaaa, nu börjar det likna nått!!, asså hahahaha vilken 6-åring säger så?? 
 
Och när vi åt lunch satt jag och en kille själva vid ett bord. Då kommer en liten tjej fram och säger;
- Varför sitter ni där?
- Jo för att **** ville sitta här, svarade jag
- Aha, men han ska sitta där borta (och så pekade hon) och det borde du definitivt veta!, svarade hon tyket tillbaka.
Alltså... bitchigt barn! Jag ville säga "Ska du ha stryk eller??" men jag sa "Jaha, men nu sitter vi här :)" och så gick hon haha.
 
Personalen verkade jättenöjda med mig iallafall och sa att allt kändes lugnt och skönt, superkul att höra :)) 



» Tanja

jobbar du på förskola med? vad har jag nu missat? ;o
HAHAHA nu börjar det likna nått HAHAHAHAHA!

2012-09-30 // 16:15:26
» Tanja

jobbar du på förskola med? vad har jag nu missat? ;o
HAHAHA nu börjar det likna nått HAHAHAHAHA!

2012-09-30 // 16:16:02

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: