Ibland vill jag bara strypa vissa människor...

Folk kan vara så galet själviska och tror att allt de gör är rätt...
 
Idag var jag ute o gick med vovven jag tar hand om på dagarna och så möter vi en löpare som kommer springandes med en barnvagn. Vägen var väldigt bred och så skulle han springa förbi gaaalet nära mig, och klart hunden börjar skälla!! Och då ropar GUBBEN; "HÅLL I HUNDEN!!"! Jag blev så j*vla sur för det var ju hans fel, inte mitt!! Men det ända jag kunde få ur mig just då var ett tyket "Jag håller ju i hunden!!". Dock önskar jag att jag sagt något i stil med; "Ursäkta, det var inte jag som nästan körde in i hunden med min barnvagn som jag var tvungen att köra upp i nyllet på er. Gatan är inte bred nog åt oss båda eller? Klart hunden skäller om du attackerar den med en jävla barnvagn, nu får du fan skärpa dig! Tänker du med röven eller? Tänkte väll det, så spring iväg nu och akta så du inte springer i någon mer för du verkar vara ganska närgången du. Det var trevligt att träffas, hejdå" Meeeen så sa jag inte, tyvärr. 
 
I helgen ska vovvens ägare åka bort så jag ska passa honom :))) ska bli jättekul för det är så mysigt i deras lägenhet och vovven är så himla go!! Hoppas det finns några fler surgubbar och kärringar vi kan reta upp heheheh nä men det är lite kul att skratta åt alla knäppa människor ibland! :) Och på lördag ska Tanja komma förbi och så ska vi käka sushi. Dessutom har jag massor med saker att berätta för henne heheh! Gud vad jag saknar den bruden, hon är bäst! 
 



Men gud så vacker du är kvinna!!
Och btw du skulle ha sagt det, gubben förtjäna det!;-)

2012-09-07 // 14:11:53

vilken lirare gubben där verkade vara. usch. så synd att vissa människor tror att det är fel på alla andra förutom en själv. och det är så jäkla typiskt att man alltid kommer på bra 'svar på tal' kommentarer efteråt!! haha, är alltid så för mig med =p

och din bild, faaaan vad snygg!!! jag paxar att gifta mig med dig, kommer du ihåg att vi bestämde att vi skulle leva ihop med ett gäng katter??? haha <33

2012-09-07 // 14:27:24

oj glömde skriva mitt namn på kommentaren jag la, men den 'anonyma' kommentaren du fick var jag ;)

2012-09-07 // 14:28:17

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: