Grattis One Direction, Grattis!

Wow, LWWY har verkligen gått på repeat sedan den släpptes igår. Jag älskar den mer och mer för varje gång den spelas! Jag får snart huvudvärk eftersom den spelas om och om igen på högsta volym plus att jag får ryck och sjunger och dansar med ibland hehe. Detta har inte hänt sedan What Makes You Beautiful och deras album Up All Night släpptes för ett tag sen nu. Måste säga att Rami Yacoub, Carl Falk och Savan Kotecha VET hur man skapar hitlåtar. Svenskar äger sönder på att skriva musik alltså. Och Savan är ju liiite svensk... Eller ah han bor i Sverige iallafall haha. Stolt anyway! Och bara för att säga detta innan det händer... LWWY kommer toppa hundratals listor världen över, no doubt about that!
 
Dessa killar har kommit så grymt långt sedan de blev ihopsatta som en grupp den 23 juli 2010. Det har gått över två år sedan dess och de har tagit världen med storm, verkligen! Att sitta utanför studion och stalka med 15 andra personer är nu ett minne blott och fansen skapar Hysteri med stort H världen runt. Det finns inga ord för hur mycket det betyder för mig att få träffat dessa killar ett flertal gånger och faktiskt pratat och skojjat med dem. Sammanlagt har jag träffat dem 7 gånger både i Stockholm och London. Ni kan läsa mer om mina möten med dem under kategorin One Direction. Tänk om jag upptäckt killarna det här året... Då hade jag i princip aldrig fått möjligheten att hänga och faktiskt Prata med dem. Det är därför dem betyder så mycket för mig. Jag vet att killarna är äkta och uppskattar allt som hänt dem. Jag vet hur mycket de verkligen älskar sina fans!
 
Jag ville bara säga ett stort megafett GRATTIS till Niall Horan, Louis Tomlinson, Zayn Malik, Harry Styles och Liam Payne. Killarna förtjänar verkligen allt som hänt dem. One Direction Kan sjunga. One Direction Har talang. Inget snack om saken. De är inte bara snygga ansikten, de är mycket mer än så. Inom musikbranschen blir man inte världskänd om man inte har det där extra, vilket One Direction har. Därför förtjänar killarna att vara där de är idag. Grattis killar och hoppas att ni får många många fler framgångsrika år, för ja, det förtjänar ni!!
 
Jag älskar er och kommer alltid göra. Ni har tillfört så mycket glädje i mitt liv och inte minst fört samman mig och så många sjukt underbara människor. Ett par av dessa människor är idag mina allra bästa vänner (Ni vet vilka ni är!!) och om det inte vore för killarna i 1D hade jag aldrig träffat mina fina vänner, True story! Så jag kommer stå i evig skuld till killarna men jag misstänker att rätt sak att göra är att fortsätta stötta dem sålänge jag står med fötterna på jorden?!
 
Det var det jag ville säga, och ni som läste precis varenda ord jag skrev... Bra jobbat! För er som inte orkade läsa... Här kommer ett par av mina favoritbilder med killarna i Ett De ;)
 
Den första bilden måste nog vara min absoluta favoritbild eftersom det är min första bild jag fick ihop med någon av killarna. Innan har jag mest fokuserat på att få autografer och en pratstund med dem. Anyway, de två första bilderna är från oktober 2011 på Arlanda;
De två följande bilderna är också två storfavoriter. Den första bilden utstrålar sååå himla mycket glädje och jag glömmer Aldrig när vi skulle ta den. Jag stod bredvid Liam, och Niall stod o creepade lite till vänster om mig. Så jag tog tag i Niall och sa "Come here Niall!!" och vi började skratta. Plus att vi tre klickade verkligen under meet & greetet. Vi hade trots allt 30 min med varandra och wow, det kändes som att vi kände varann. Niall visade musklerna för mig, jag fick massa pussar på mina pussvänliga kinder, vi skojjade om allt möjligt etc. Wow vad jag saknar mina favvispojkar <3



ÅÅÅH TILDA, dööör! vill också! ses snart!

2012-09-21 // 18:23:41
» Tanja

du fick mig seriöst att lipa här framför datorn nu.. mycketmycket kärlek till våra pojkar & kärlek till dig min finafina vän <3 PUSS

2012-09-21 // 19:54:50

Så grymt avis på dig! Om jag minns rätt så bodde du långt från stockholm, vilket jag också gör, så det har hindrat mig de flesta gånger killarna var här. Så det gör mig extra avis, haha! Önskar att jag var en av dom få som fick stalka dom förra året, istället satt jag hemma och dog.. Fy, sen kom alla nya fansen och nu lär jag aldrig få träffa dom, alltså träffa inte se. Du är verkligen lycklig lottad! :)

Kramis :D

2012-09-21 // 20:15:34

Orkade inte läsa allt. MEN JAG LÄSTE NÄSTAN ALLT. Måste bara påminna dig om att i looove yooou bro. Tacka killarna för det. För att jag har fått en bästavän..synd bara att jag bor hela 4 timmar bort.

PUUUUUUUUSSSSS!

2012-09-21 // 21:19:14
» Julia

Fina bilder du har! ;)
Vill också träffa dom! ;D

2012-09-21 // 22:16:34
» frida

älskar bilden med niall och liam!!!!

2012-09-21 // 22:55:48
» ida

Tack för kommentaren på min blogg! Ville bara säga det!

2012-09-22 // 08:22:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: