Födelsedagsfirande

I söndags fyllde jag 19 och dagen firades med Tanja och Sabina, två av mina bästa vänner. Sabina åkte hit i smyg från Kalmar och stod helt plöstligt utanför dörren. En bättre födelsedagspresent kunde jag faktiskt inte fått! Vi snurrade runt i stan och provade på dancedare (man dansar bakom random folk på stan) och coning (man beställer en glass och tar tag i den ovanifrån). Vi hade riktigt kul även om det var lite pinsamt haha. Självklart filmade vi allting och jag tänkte klippa ihop videon någon dag i veckan så ni kan få er ett gott skratt. Den ena tjejens min (som stod i kassan när jag gjorde coning) var Priceless! Här är jag och Tanja när vi åt lunch;
Jag kanske glömde säga att vi sprang runt i dessa hattar hela dagen så folk tittade på oss ganska mycket. Men jag gillar uppmärksamhet så det var bara roligt, speciellt när folk faktiskt stannade upp och sa grattis (en tant trodde jag fyllde 14...). Tack alla fina underbara människor som gratulerat mig på födelsedagen, det betyder jättemycket! Och tack för presenterna; jag fick bland annat sminkborttagning, ansiktsmasker, spotify premium, primeboots, presentkort på massage, pengar etc. Tack tack tack! :)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: