Dansa. Kaosa.

Hej, min blogg flippar sönder och jag blir aldrig nöjd heller så aaaah!! Ska fortsätta kämpa imorgon om jag hinner och så har jag bytt header nu också. Men är inte helt nöjd alltså... Min blogg ser så B ut. What to do? Jag får la sova på saken och förhoppningsvis får jag en uppenbarelse om bloggen typ... haha!
 
Jaja, imorgon ska jag ut på äventyr (Inte riktigt!). Ska till banken och sen Maxi för att köpa lite snajsig hårfärg. Min bday is coming up och man måste ju se liiiite decent iallafall. Jag hade tänkt dra ut med grannen min på fredag som en del av mitt födelsedagsfirande. Själva Födelsedagen är på söndag och då ska jag och Tanja dra ut på roligheter mohahahh! Vi har planerat lite saker och jag ska självklart filma så ni får se här sen :) När jag berättade min plan för mamma sa hon bara "Åh det låter kul.... Om man är 13". Yeah... men hallå, YOLO!!
 
Och sen ska jag kämpa för att få ett Grattis från självaste Olly Murs. Jag vet inte hur, när, vad, var osv. men jag ska fixa det. Olly vet mycket väl vem jag är vid det här laget och det skulle bli mer personligare att få ett grattis från honom än någon annan kändis som inte ens vet vem man är, hajjar ni?
 
Här kommer en bild från när vi träffa Ols, bara för att jag saknar honom såååå! Dessutom ska jag skryta lite mer med att jag har fått TVÅ pussar av honom på MUNNEN, vilket jag kommer tjata om i all evighet. Sorry Snabbi, du kommer få höra detta ända tills tiden är inne för oss. Men nu ska jag Dansa Pausa Kaozzzaaa för den kom på radion nu (sååå himla många minnen som dyker upp när jag hör denna låten!!)



SÅ JÄVLA STOLT FOTOGRAF FÖR DEN BILDEN ALLTSÅ!
Och sen så ÄR DET OKEJ ATT TJATA OM ERA TVÅ PUSSAR PÅ MUNNEN AV OLLYBOLLY.

Dansa kaosa. Den låten har blivit helig på något sätt. PUSS!

2012-09-11 // 23:04:16
» Hanna

du är verkligen itne den enda som får minnena av Panetoz.. haha! ;) SEN MÅSTE JAG BARA SÄGA ATT ER OLLYHYSTERI SMITTAR AV SIG.

2012-09-18 // 17:41:54

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: