Cover - As Long As You Love Me

Tjo! Ni som känner mig vet att jag inte är den person som i första hand lyssnar på covers. Jag föredrar orginallåtarna i 99,99 % av fallen, MEN duktig som jag är så tar jag mig ändå tid ibland att lyssna igenom en cover. Då och då hittar jag faktiskt någon som är något extra. Därför hade jag tänkt införa "Cover-Torsdag"; jag lägger helt enkelt ut en grym cover varje torsdag. Låter bra va? Gött!
 
Första Cover-Torsdagen tillägnas en svensk tjej som heter Isa. Hon gör en cover på Biebers grymma låt As Long As You Love Me. Hon har en riktigt bra sångröst men har mycket att jobba på. Om hon lägger ner all tid hon har på hennes sång tror jag definitivt hon kommer bli något! Dessutom ser hon bra ut, har en speciell röst och artikulerar väldigt bra. Det bästa är i slutet när hon verkligen tar i med rösten. Kolla in videon själva! Och Isa... U Go Girl!!
 



YOOOO!! Den där bruden är redan "känd" har skivkontrakt och varit med på sommarkrysset!! Sök på "bomb -isa" på tuben!

2012-09-27 // 21:36:18

Du får gärna kolla min cover på Set Fire To The Rain - Adele om du vill :)
http://www.youtube.com/watch?v=o-MuRLLVZVU

Kram! :)

2012-10-17 // 20:35:12

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: