Svar på kommentarer

Har glömt att svara på en del så here you go, är din kommentar med? Passa annars på att kommentera just detta inlägget vad du vill veta! kram
 
Mimi
hej har du någon gammal blogg? :)
Svar: Yes det har jag, www.gottobeyou.blogg.se, hurså? :)
 

Micaela
Du har bra musiksmak tjejen!
Svar: Åh tack vad glad jag blir!! :)

 

Anonym
DU ÄR SÅÅ OTROLIGT FIIIN!! ;) <3
Svar: Ååh tack vad gullig du är!! :) 

 

Johanna
Thilda, vet du vad!? ...du peppar mig alltid så himla mycket till att träna mer och äta sundare, och hade jag inte känt dig så kan jag nog säga att jag inte hade fått lika mycket motivation, så TAAAAAACK BÄSTA THILDA!! :D<3
Svar: Känner mig så himla hedrad att du säger detta Yo! Blir så himla glad att jag kan hjälpa och inspirera andra, främst mina vänner. Puss på dig! :)

Annina
Jag bor i London för tillfället och jag äääälskar det! Jag håller just nu på att skriva en lista på saker som jag måste göra och besöka innan jag åker hem! Har du några tips på något jag kan lägga till på listan? :)

Svar: Hej, vad avundsjuk jag blir. Har varit inne och kikat runt på din blogg lite. Det är många som frågar mig om tips så jag tänkte slänga ihop ett inlägg under veckan så håll utkik! :)

 

Sofie
Jag vill också plugga på universitet i London, gud så kul! skulle du kunna berätta lite mer om Study abroad's utlandsstudier-mässan, vart man hittar det och hur man kommer i kontakt med dem, lite så? :) skulle vara jättesällt då jag inte har en aning om hur man gör för att komma igång med att studera utomlands :)

Svar: Hej, vad roligt! Säger såhär; google is my friend ;) sök på google efter det du är intresserad av så brukar det alltid komma upp något. Annars kan du ta hjälp av någon studievägledare osv. Vill du komma i kontakt med just Study abroad så kan du gå in på deras hemsida och boka ett kostnadsfritt möte :)




» Tanja

stalkar din ocksååå mate! ;) hahahahah <3

2012-10-24 // 12:57:39

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: