Skärpning!

Såååå, jag och min goa granne Emma va ute och powerwalkade för en stund sen. Kändes jäkligt gött faktiskt. Jag och Emma har alltid så himla mycket att prata om så man tänker inte ens på att man går haha. Har kört igång med mina kosttillskott nu också; järn, dvitamin, äppelcidersvinäger och fatburner (bara naturligt!!). Ska försöka få mamma att köpa bär och kokkosmjölk så jag kan komma igång med min älsklings prottedrink igen som legat på hyllan ett par veckor nu tyvärr. Och så är veg-kosten i full gång! Så det ser bra ut :-) (mitt hemliga vapen kommer vara att laga veg-mat till familjen så dom också börjar laga sådan mat. Det är ju billigare än kött liksom so why not??)
 
Idag har jag bara ätit en massa piller (haha), frukt, knäckebröd, te och my famous champinjonsoppa. Nu jävlar asså. Jag skojar inte.Och btw. Om jag får sån här mage är mitt liv COMPLETE!



LET'S DO THIS POOOO! Nu är det bara att börja kötta på riktigt! vi klarar av det här!<3

2012-10-23 // 08:59:35

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: