Seg söndag...

...och jag funderar på vad jag ska göra med mitt liv. Skämta bara, jag har det närmsta året redan planerat (om nu allting går enligt planerna vilket jag förmodar att de inte gör...). Jag sitter och letar jobb i London så jag, Sabina och Tanja kan åka iväg över jul och nyår och jobba. Det behövs ju massor med personal till julhandeln (:
 
Sen försöker jag hitta en au pair familj som jag kan stanna hos till april men så jävla svårt är det!! Om jag inte hittar någon au pair familj stannar jag antingen kvar i London och jobbar eller åker på Volontärresa med min bestie Amanda ut i vida världen, typ Karibien, sydafrika, australien, usa eller något annat skoj!
 
I april är det hem till Göteborg som gäller och 100 % fokus på Göteborg Horse Show. Ska vara med i webbgruppen där iår igen och vem vet vad som väntar där iår?? :-)
 
Sedan ska jag försöka fixa praktikplats på ett skivbolag så jag får lite erfarenhet av mitt framtida yrke.
 
Och sedan är det dags för sommarlov och då blir det att koppla av ;) och till hösten väntar antingen jobb eller så börjar jag plugga till music manager i London eller LA.
 
Där hade ni en liten sammanfattning av min plan mohaha. Som sagt så är jag väldigt bra på att drömma och hitta på idéer som inte alltid går i mål, men jag blir glad om bara en av dessa saker funkar i slutändan ;D




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: