Musikbomb!!

Anledningen till att Little Mix fick ett eget litet inlägg här innan var för att jag vill att de ska få lite mer uppmärksamhet än alla andra! Men här kommer ytterligare ett gäng med nya fräscha höstlåtar. Först ut är Cher Lloyd (även hon brittisk!) med en superhärlig vänskapslåt. Man blir helt enkelt Glad av att lyssna på den, och den sätter sig redan efter första refrängen.
 
 
Vi fortsätter med lite brittisk musik och lyssnar in nya från Marina & the Diamonds, Ni vet hon I Am Not A Robot-tjejen? Första gången jag hörde låten var jag lite skeptisk men den blir bättre och bättre. Speciellt med de snygga killarna och när hon sjunger "At Least I Think I Do" :-)

 
Och så korsar vi atlanten och lyssnar in en av de största artisterna just nu, nämligen Bruno Mars. Låten är bra men inte en hit så som ex. Marry You, Grenade, Billionare, The Lazy Song... Ja, you know the rest!
 
 
Från en världsstjärna till Tre andra, nämligen David Guetta, Ne-yo och Akon. Lyssna in denna! Känner ni igen bakgrundsmusiken? Lånad från förr va? (90-talet?) ;) Härligt!

 
Och lite till party musik här, men istället för en världsstjärna som Guetta, har vi här vår egen Sverigestjärna Danny och låten är riktigt bra. Den kommer definitivt spelas på dansgolven!



Så, det blev ett gäng med låtar och jag hoppas ni orkar lyssna igenom alla :-) De spelas redan på repeat här hemma och kommer snart göras på radio också.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: