Multitasking

Yooo, sitter o snackar me min älskling Snabbi, har precis kollat på x factor, lyssnar på ny härlig musik, planerar morgondagens danslektioner, skickar iväg lite au pair ansökningar... Asså ja vette fan vad jag ska göra i vår, hjälp mig!! Ska jag åka iväg som au pair eller ska jag stanna hemma och fortsätta jobba på dagis, dansen och Göteborg Horse Show? Whaaaa beslutsångest verkligen!! Men får la först och främst se om något au pair jobb nappar?
 
Och btw, någon som vill följa med till London över nyår? Jag kommer ju få cashflow snart så då måste jag passa på att göra en av de saker jag alltid velat göra; fira nyår i LÖNDÖÖÖN!! :) Sitter redan o kollar på massa hotell och flyg men aj, det är inte så billigt över just nyår... :/



DU ÄR SÅÅ OTROLIGT FIIIN!! ;) <3

2012-10-13 // 16:20:28

JAG HADE GÄRNA FÖLJT MED OM JAG VAR 18...men nu är jag ju inte det :/

2012-10-13 // 17:09:51

Åh, gud vad grymt det låter att vara i London på nyår.

2012-10-15 // 17:51:02

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: