Mina älskade tottoungar!!

Hej, har lite smått (läs: MYCKET!!!) panik över att mitt busskort är borta!!!!!! Försöker lugna ner mig själv för det är ju ingen idé att man stressar upp sig för det hjälper ju inte. Hade med mig det imorse och när jag skulle hem så hittade jag det inte??????? Ringde runt till förskolan men dom hade inte sett det :(( jäkla skit, det var inte så billigt liksom. Hoppas någon hittar det, eller om jag jobbar imon ska jag söka igenom hela förskolan.
 
Och japp jag jobbade idag. Vaknade halv elva för att jag skulle iväg på nån coachinggrej men då ringer förskolan och frågar om jag kan jobba mellan 12-16.30. SJÄLVKLART! Älskar den förskolan. Trivs så himla bra där och alla är så goa och allting. Jag gillar dom och dom gillar mig, kan det bli bättre? Jag har inte varit där på över 2 veckor nu eftersom jag varit i Budapest och varit sjuk. Så när jag kom dit möttes jag av värsta leendena av personalen och alla barnen gav mig världens största kramar!!
 
"Var har du varit??", frågade barnen
"Jag har varit hemma", sa jag.
"Aha men vad gör du här nu då?"
"Jag ska hjälpa till med er busungar idag!"
"YES!!"
 
haha :-) känns himla härligt!! Dom är ju mina tottoungar även om dom är rätt högljudda... Fick dessutom världens hög med teckningar, vad ska jag göra med alla?? Tapetsera rummet kanske? Det räcker och blir över liksom haha.
 
Och just det, måste berätta; när jag kom till förskolan imorse (på skolgården) var det första jag hörde en liten unge (inte min avdelning som tur var) som skrek: NÅGON SOM VILL KNULLA?? Alltså... vad får han se för filmer hemma typ?? Och en annan kille frågade mig "Försöker du vara cool eller?" Jag ba: "hahahah va?? Nej. Eller vadå, är jag cool eller?" Så sköna barn asså! (bild från weheartit)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: