London.... igen???

Tjo! Sabina kom hit i förrgår o jag har liksom inte orkat blogga (har mer hoppats på att min blogg magiskt ska updatera sig själv lite sådär!). Nu duschar snabbi för vi har vart ute på powerwalk så ja passar på att blogga lite. Igår jobbade jag hos mina tottoungar och snabbi fick vara hemma och passa Ella (min vovve) haha.
 
Idag har vi kollat på Ellen (såklart!) och The Lucky One. Otroligt nog så har inte någon av oss sett den innan, liksom whaaat? Zac Efron är ju liksom omänskligt snygg men det visste ni ju redan. Vi har också planerat en Londonresa för vi ska kötta på Funky Buddha med Tom Daley och Andy Samuels hade vi tänkt mwahhahaha. Så det blir nog i början av december som vi flyttar våra rumpor över havet. Blir nog lite julklappsshopping och så aswell och vi tänkte även gå på massor med tv-inspelningar eftersom det liksom är graaaaaatis. Gratis Är Gott. word! Så vi köper la flygbiljetter imorgon eller nått? wiiiiie så himla kul :))) Försöker kolla på lägenheter vi kan hyra bara en vecka också, inte lika dyrt som hotell.
 
Nu sitter jag och lyssnar på Wings (Ni vet världens bästa låt typ) och ni skulle bara hört mig idag... Jag tror Snabbi är trött på mitt sjungande och mitt rabblande av alla låttexter nu hahaha!



Varför är inpelningarna gratis? Och var får du alla pengar ifrån till att resa och hålla på så mycket? :o

2012-11-01 // 12:39:55
» Tanja

bloggaaaAAaaAAaAaaA DUDE!

2012-11-09 // 19:05:16

Varför fick du gå upp på scenen och träffa olly men ingen annan? :O Du förtjänar det i alla fall! Men blev lite förvirrad haha.

2012-11-17 // 13:26:54

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: