Härlig dag på jobbet! :)

Tjäna tjäna!
 
Sitter här i mitt superrena städade rum... eller inte. I mitt rum sitter jag iallafall och har kommit hem efter en härlig dag. Har jobbat på min älsklingsskola, dock inte hos mina favvo tottoungar. Det fick bli några andra galningar idag men men, man tager vad man haver typ. Den ena läraren är så jäkla go, vi tjötar som om vi vore värsta kompisarna haha! Idag hade jag utsläppt lockigt hår och alla barn ba vem e du? jag ba hallå jag var här igår??? hahaha! Det var kul iallafall och lika surt varje gång man slutar för jag vill ju så gärna stanna kvaaar!
 
Sedan åkte jag iväg till nått himla individuellt coachingmöte och hon jag var hos verkade väldigt imponerad när jag berättade om mitt liv. Men hon ska iallafall hjälpa mig Up Up Up Uuuuup! :D skönt att ha någon som pushar en! Efter deeet, tog jag bussen till gymmet och var på möte om Funkykidz. Så himla härligt gäng e vi "dansfröknar". Gymmet bjöd på nötter, ramlösa och kexchoklad men jag åt ikke någon kexchoklad. (visst är jag duktig Snabbi??)
 
Imorgon är det jobbet som väntar igen och efter det lite dans yeaah. Funkybjörnen kommer ju på besök imorgon på dansen så det ska bli spännande och se hur barnen reagerar. Jag skriver väldigt flummigt och oseriöst känner jag men det blir nog ganska tråkigt att läsa om jag skriver striktare? Min blogg, mina regler. Och förresten, idag har jag varit superpigg och glad och jag misstänker att mina härliga kosttillskott kan ha något med detta att göra? Wiie! Vi hörs imorgon härliga ni! (eller alldeles strax för jag tänkte svara på ett par frågor i ett inlägg)
 
Jag fick två skal av gymmet om ni ville veta! Gratis är gott :)))



DU ÄR SÅ DUKTIG MIN ÄLSKADE VÄN!

Svar: sluta stalka min blogg.....................
Thilda O

2012-10-23 // 21:57:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: