Gullig funkybjörn!

Nu har jag kommit hem från dansen, duschat och myser i min One piece samtidigt som jag lyssnar på capital FM. Har varit illamående hela dagen och har ingen aning om vad det kan vara? Gravid? nej jag skojar bara!!!
 
Idag var det barnens dag på båda gymmen och det kryyyyyyyyllade av barn. Visste inte ens att det fanns så många barn? haha skojade igen (jag är rolig jag!). På första gymmet (samma kedja, olika orter) sprang jag på platschefen för första gången och drog på ett härlig leende och sa att om dom någonsin behöver hjälp med nått av de kommande projekten så ring, jag älskar att vara med och hjälpa till! Han var supergo och sprang runt i en kattdräkt in honour of the kids liksom.
 
Sen drog jag vidare till gym nr 2 och förra veckan kom ju aldrig funkybjörnen så jag tänkte lösa det idag. Men när jag kom in där i personalrummet stod en asgullig kille och försökte få på sig björndräkten. Jag ba: Jaaaa ska du vara Björn på mitt pass? Ja, sa han och blev lika glad han. När "björnen" kom in i salen kramade han om alla barnen och sedan gick han fram till mig och gav mig en kram också mwahahaha! :3 Han var med i 10 minuter och efter passet träffade jag på han i personalrummet o han ba: Var du tvungen att hålla kvar mig så länge?? Jag rinner ju av svett!! haha stackarn ;) (Vill bara tillägga att innan och efter passen kopplade jag i telefonen i högtalarna och körde Olly och Bieber på högstaaaaa!)
 
Men nu är det lov för dansen på gymmen i 2 veckor, så ja kanske inte får träffa min björn på ett tag?? Hoppas han jobbar på tisdag, ska på möte på gymmet då ;) Hopplahej, där fick ni en liten insikt om vad som tänks i mitt lilla huvud. Nu ska jag göra lite varm choklad och chilla ännu mer. Fast nu är jag inte sugen längre... Blir det också så för er att ni är sugen på nått och sen typ en minut senare så går det över och ni inte vill ha något alls? Jobbigt, men bra! Kram på er!!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: