We're marching to the future, yeah it's me and you

Jag har lite saker jag måste fixa innan jag drar iväg till älsklingsstaden nästa vecka;
 
- Dansuppvisningar både lördag och söndag
- Skicka in lönepapper osv osv
- Städa rummet
- Rensa iphonen (minnet fullt!)
- Färga håret (har typ 3 meter utväxt)
- BLI FRISK!!
 
Det var några av sakerna. Och så ska jag packa då självklart. Har faktiskt redan börjat lite vilket inte är likt mig, jag packar oftast samma dag eller natten där innan liksom. Jag har skrivit en packlista och shopping/julklappslista och ska börja skriva på en lista med massa roliga saker jag vill göra i London som jag inte gjort innan (ex gå på London zoo, London Dungeon och Winter Wonderland i Hyde Park). Kanske gör ett långt inlägg om allt jag vill göra så får vi se om jag lyckas göra allt jag vill? Måste få med mig Sabina iallafall. Kul att gå på allt själv? Nä!
 
Nu ska jag fixa mackor, engelsk varm choklad och titta på x factaaaah med Ella. GO HONEY BOO BOO ISAK!!! Jag kommer bli ett par kronor fattigare idag för jag ska minsann rösta på min bebbo!
 




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: