Lite tankar om x factor

Åh herregud, fy fan vad rätt att Isak ska sjunga i finalen nästa vecka!!! Geeez, att han ens hamnade i duell? Alltså driver ni? Och Benny direkt till final? VART GÖMMER SIG HANS FANBASE????
 
Ja tycker inte Isak ska vara i final för att han är söt om ni trodde det? Isak har växt så grymt mycket under de här veckorna vilket man VERKLIGEN märkte den här veckan. Skyfall gjorde han så mycket bättre än sist och man såg verkligen hur han tog för sig. Och när Isak sjöng read all about it i duellen började jag nästan gråta. Så galet rätt låt för honom och han gjorde den sjuuuukt bra. Jag röstade ca 7 gånger för jag tycker verkligen han är begåvad!!
 
Alltså Isak borde faktiskt vinna ärligt talat. En Awa hittar man överallt, slå bara på disney channel liksom. Nej men hon är inte precis något nytt. Bennys röst är inte heller vidare unik och tyvärr tror jag inte Benny skulle komma långt som artist. Men lyssna på Isaks röst. HUR MÅNGA GÅNGER HAR MAN HÖRT EN SÅDAN RÖST? ALDRIG! Nej precis! Så jäkla ballt, och Isak är verkligen sig själv och vågar stå för det. Jag har ju träffat honom också och jag kan säga att han är lika underbar i verkligheten. SÅ RÖSTA NÄSTA VECKA ANNARS CUTTAR JAG OCH ISAK DIG MED VÅRA LUSSEBULLAR!!! Låter som en jäkla fangirl nu men det är jag inte, jag bara stöttar Isak för det förtjänar han! Jag ska fan adoptera Isak!!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: