Häst på G!?

Okej jag har ändrat mig; jag och min bestie Amanda ska hyra häst!! Kul va?? Om vi nu hittar någon... Jag saknar ridningen grymt mycket; vissa dagar mer och andra mindre. Har inte ridit regelbundet sedan i våras/somras skulle jag tro. Jag har haft flera hästar att rida men liksom medryttarhäst är absolut inte samma sak som att ha egen häst. Och om man har provat på att ha egen häst så finns det ju inget sug på att hjälpa till med någon annans häst tyvärr. Så jag håller på att kolla runt efter hästar samt boxplats. Dock vill jag bara stå på stallet jag alltid ridit på, eventuellt det som ligger 100 meter från huset haha!
 



» Tanja

men ÅÅÅÅÅÅH va kul! go for it!! så kan jag komma o häls på o rida ponnyheest! <3

2012-11-26 // 16:33:52

BLOGGAAAAAAAAAAAAAAAA!

2012-11-30 // 14:15:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: