Gårdagen på x factaaah

Någon dag efter att jag fick reda på att min man Olleeehh skulle gästa Svenska x factor mailade jag pressansvarig på tv4 och förklarade min relation till Olly och frågade om jag möjligtvis kunde få hänga med alla coola fotografer på scenen (indirekt!)... Jag fick ett svar i typ tisdags och han sa att jag var välkommen! Jag gav ifrån mig ett glädjetjut och ringde Sabina; JAG SKA TILL STOCKHOLM!
 
Just nu har jag inga pengar eftersom min lön kommer i slutet av månaden så det var ett ganska jobbigt beslut att ta om jag skulle dra mig upp till el stockholmo eller inte för att se min man. Och om jag väl skulle vara på plats i arenan ville jag ju ha asbra platser annars kunde det nästan kvitta för att jag har träffat och sett han så många gånger (låter knäppt men ändå, tyck vad ni vill). Men anyway, när jag fick beskedet att jag skulle få presspass och komma nära artisterna var det inget snack om saken, Jag Skulle Åka!
 
På kvällen utanför annexet hängde jag med mina älskade ungar Snabbi, Issa, Sassa, Felle, Alice, Frida, Amanda m.fl. Har saknat dom så himla mycket. Jag är verkligen lycklig och glömmer allt annat när jag är med mina älsklingar. När vi stod utanför och hängde gick Mark (Ollys älskade underbara tourmanager) förbi och jag ropade MARK och vinkade glatt. Han blev jätteglad och frågade hur det var med oss, att det var kul att se oss igen och så kallade han oss för Swedish troublemakers. Sedan i somras har Mark kallat oss i vårt crew för "trouble" vilket då han egentligen menar motsatsen, för lugnare fans har han nog inte stött på haha :) Så lite ironi där!
 
Sen gick vi in och jag fixade allt. Jag fick hänga i VIP-delen och fick gratis garderob m.m. --> Loving Life! Haha nä men det känns ju extra gött ;) Jag träffade pressansvarig och han berättade lite vad som gäller. Under showen började jag även prata med två killar (kallar dom för mini-Isak) som också fotade och liverapporterade för någon radioshow. Dom var liksom 13 och 16, swag! Anywaay, dom var asgoa och vi hade kul! (iallafall jag?) :)
 
När Olly gick på scenen skrek jag som en apa för man måste ju få honom känna sig välkommen haha! Men jag fokuserade mest på att fota än att kolla på hans framträdanden (anledningen till att jag var där). Håller på att fixa bilderna på min sistaahs macka (mac) så ni ska få se dom; förmodlingen kommer några upp innan jag lägger mig ikväll, tillsammans med mitt möte med Olleeeh (japp han kände igen mig och jag möttes av många avundsjuka blickar deån alla nedanför scenen heheh)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: