Cause' I know you won't be mine tonight

Imorse var jag hos tandläkaren och jag gillar faktiskt att gå dit! Jag älskar när folk pysslar om mig; massage, fixar håret etc. och gräva i munnen är inget undantag! Gräddet på moset är självklart bananlacken som dom lägger på i slutet mwhaha mumma! Tandläkaren sa att allt såg jättefint men att jag ska börja skölja med flour eftersom jag går på medicin med en biverkning som gör att munnen torkas ut. Och nu sitter jag och gräver i munnen med min tandtrådsborste för jag ska ha fräsha(re) tänder!
 
Alldeles nyss insåg jag att det bara är TVÅ veckor kvar till London!! Whaaa! Kommer ha så galet kul med Snabbi, Elin och Ronja (PARTEEEEH)!! :) Men det är fortfarande två veckor kvar och under den tiden ska jag jobba jobba jobba. Imorgon börjar jag 07.30.



» klara

Hur/ vart ska ni bo i London? ska dit i April med en kompis och är just nu på jakt efter att hitta ett så bra och billigt boende som möjligt. några tips?

2012-11-25 // 23:16:11

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: