Tråkiga torsdag

Galet hur mycket det regnade idag! Och när jag skulle hem från sjukhuset så slutade elen för spårvagnarna fungerade så jag fick gå en bit i ösregnet... kul! Aja finns värre saker :) Anyway, Igår så lanserades Justin's parfym Someday i Sverige och jag och min goa vän Aida var på Åhléns och tog en fin liten bild på Justin, check it out haha (Ni får ursäkta mitt fulfejs och mina stövlar hahaha);


Och idag för exakt 11 månader sedan träffade jag en av mina bästa vänner Evelina! Jag älskar henne och det är gaaalet ändå hur vi bara kunde träffas på gatan sådär i samband med stalkandet av 1D och bli såhär bra kompisar. Så grymt glad och lycklig att jag har henne vid min sida här i livet. Och det kommer bli många fler år. Älskar dig Ewe :)<3 Här bjuder jag på en fin bild på oss och Beckis från le London resa! Becka är faktiskt inte så kort egentligen... bara nästan. Enjoy;


Och som en liten krydda på torsdagskvällen får ni här en grymt bra cover... Vänta va? en bra cover? Ni som känner mig vet att jag aldrig gillar covers men denna är gryyyymt bra och det var min man Olly Murs som tipsade mig om den;





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: