Ny blogg och allt det där!

Ja, jag har nu bytt blogg. Personligen hatar jag när folk gör detsamma men asså... Nu var jag änna tvungen. Jag fick bloggnamnet Thilda.blogg.se och hur kan jag tacka nej till det? Ni har förmodligen hittat hit från min andra blogg gottobeyou.blogg.se och jag hoppas ni fortsätter följa mig lika flitigt här :)

Och ah... Designen är under uppbyggdnad för den ser ju sådär ut just nu och jag håller även på att flytta över alla mina inlägg hit (blogg.se har tyvärr ingen sån överföringsfunktion än). Men jag ska fixa det, jag lovar! Ni får mer än gärna kommentera vad ni gillar och ogillar med designen än så länge.

Här får ni en liten bild på mig och underbara Ed Sheeran som vi inte sett på ett tag nu :)) Gillar ni att bilderna blir stora och härliga nu? Kram på er!



» Nina

mittenbilden i headern är så himla snygg på dig!

Svar: Ååh tack, vad gullig du är :)
Thilda O

2012-05-19 // 16:06:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: