Grannar och vita skor

Igårkväll var jag hemma hos min granne Emma. Vi brukade umgås i princip varje dag förr men nu har vi lixom inte umgåtts på flera år, vet dock inte varför. Men igår iallafall så gick jag hem till henne och vi satt o tittade på film... Nä men vi försökte. Vi pratade istället. Gissa om vi hade mycket att prata om. Jag tror minsann vi satt och pratade konstant mellan 19.00-01.00 haha! Skönt när man har en kompis som bor så nära. Det tar lixom en minut att gå hem haha! Här e jag och Emmas hund! :)


Och på tal om... ingenting! Titta vilka grymt snygga skor jag hittade på internet idag!!! Kommer vara perfekt i sommar så jag tror faktiskt jag ska köpa dem. Jag säger dock inte vart eftersom det var outlet och ni kanske hinner köpa slut alla innan jag? haha!


Och dessa ska vi inte ens prata om... I'm in looooooooooooove!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: