Dieter och VG i betyg!

Tjo! Idag mailade min idrottslärare mig och sa att han sätter ett VG i slutbetyg på mig! WOHOOO! Jag har nämligen legat efter med idrotten och detta var sista uppgiften jag behövde göra. Och om jag fick VG på denna skulle jag få VG i slutbetyg (annars G). Så jag e lite glad nu :)) Men jag kämpar vidare med alla andra uppgifter som måste göras innan studenten. 28 dagar kvar.

Ah och arbetet handlade om hälsa och var en jämförelse mellan 4 olika dieter :) Om ni vill läsa arbetet och få lite tips (och kunskap) så kommentera här nedan så skickar jag arbetet! :) Glöm inte att skriva eran epost haha!

Här får ni en liten sommarbild (tagen i februari mohaha) eftersom det börjar bli sommar nu :)





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: