Dagens outfit... hahahhaha

Tjaa, ni ville ju ha "dagens outfit" och lixom... Jag är inte den mest modeinspirerade tjejen här på jorden så jag brukar klä mig i ett par jeans (med stora hål mellan benen hahahah) och min goa Jack Wills tröja! Jag hade faktiskt lagt fram dom kläderna meeeeeen imorse var det bajsvarmt så inte en chans att jag skulle begå självmord genom att svettas ihjäl, vilket jag förövrigt ofta gör. Så det slutade såhär... Ah och seriösare bilder får ni inte för någon modell är jag inte. Och ni kan ignorera extrafettet där, där och där. och där.



Det är en klänning med en tröja över om ni inte såg det :) Haha jag antar att ni inte ens vill veta vart kläderna kommer ifrån! xD Jaja, jag försökte iallafall :) Ha det bäst och glöm inte att kommentera, jag älskar att få kommentarer (helst snälla.....) :))




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: