Allvarligt talat!

Jag har fått lite kommentarer om mitt inlägg "Long time no see" som ser ut såhär:
"Tycker att ni gör det bra allt ! :3 Fast tycker inte att det här är helt rätt... "Just nu har jag lagt One Direction på hyllan och fokuserar bara på Olly.", heh" och "Just nu har jag lagt One Direction på hyllan och fokuserar bara på Olly.", heh. "Det där med att 'lägga One Direction på hyllan', ska du bara sluta älska dem eller?"
Jag har fått lite kommentarer om mitt inlägg "Long time no see" som ser ut såhär:

1. Tycker att ni gör det bra allt ! :3 Fast tycker inte att det här är helt rätt... "Just nu har jag lagt One Direction på hyllan och fokuserar bara på Olly.", heh.
2Det där med att 'lägga One Direction på hyllan', ska du bara sluta älska dem eller?

Alltså jag menade lixom inte att jag skulle bränna upp allt som har med 1D att göra om ni trodde det? Jag vet inte hur ni visar ert stöd för killarna men jag brukade iallafall sitta och "stalka" bloggar, twitter o blablabla för att hålla mig uppdaterad om ALLT dem gör. Dessutom köper jag självklart deras skivor, böcker, tidningar... you name it! Och nyligen klickade jag hem deras tour dvd! Och ska jag göra detsamma med Olly nu så blir det lite för mycket med två olika att lägga ner tid på. Och jag har insett att det spelar ingen roll om jag vet att 1D var ute och åt igår eller om dem har tweetat nått. Ni fattar va? Jag lyssnar fortfarande på deras musik, om ni bara visste. Men det är musiken som spelar roll just nu. Och nu lägger jag vikten på Olly eftersom jag och mina kompisar har tagit på oss ansvaret att driva en blogg, facebook samt twitter om honom. Då hinner jag inte stalka One Direction också, vilket jag för övrigt inte känner något behov av. Låt killarna göra vad dem vill! Allt jag behöver veta om killarna kommer dem lägga upp på sin facebooksida. Och sluta älska killarna kommer jag aldrig göra. Det kan man inte bara göra sådär! Jag har kämpat galet mycket för att få träffa killarna osv. och det skulle man ju aldrig göra om man verkligen inte älskade dom?

Och se det såhär. Först var det Justin Bieber som gällde för mig men sen kom One Direction och då låg jag lågt på "Bieber-fronten" för att fokusera på 1D till 100 %! Men gud vad jag älskar Bieber fortfarande! Och nu råkar nykomlingen vara Olly den här gången. Jag gillar nya artister. Det blir så spännande att följa dem i deras utveckling! Inte för att Olly är "ny" men han är ny för oss i Sverige. Jag har dock lyssnat på honom i över ett halvår redan (tack vare 1D!!!) men har först nu börjat supporta honom mer osv.

Och ah på detta har jag ju min kära älskade (ironi) skola också. Jag tar studenten om 30 dagar och jag kämpar för att klara det vilket för övrigt inte är säkert att jag gör. I sommar kanske jag blir en galen fangirl igen och lägger ner ALL min tid på dessa artister, vem vet? Men just nu tar skolan väääääääääääldigt mycket energi så en artist räcker för mig!

Så, där har ni min korta lilla förklaring! Förlåt om det blev lite tyket men jag vill bara att ni ska förstå. Okej, bra :) Ha det gött!





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: