Absolut Torr!

Hej mina fina läsare. Just nu har jag supermycket att göra med studenten, det är därför jag inte bloggar. Och yes min student är på TORSDAG!! Äntligen!! Asså shit!! Jaja nu till saken...

Jag och min underbara vän Tanja är med i en tävling där man kan vinna en resa till Los Angeles. Jag bara undrar om ni vill rösta på vår reklamfilm på länken nedan? :-) Det är dock inte den som får flest likes som vinner men vi vill ju ändå visa att vår reklamfilm är bäst, ellerhur? Just nu har vår film flest likes av alla! :)) Kram på er!

http://absoluttorr.herokuapp.com/tavlingsbidrag/100002777062938?external



Lycka till på din student!

Svar: Tack tack sötnos :)
Thilda O

2012-05-29 // 23:34:47
» Ida

hej! undrar bara hur man gör för att flytta över sina gamla inlägg till sin nya blogg? :)

Svar: Man får göra det manuellt, alltså kopiera från sin gamla och klistra in på nya :/
Thilda O

2012-05-30 // 19:17:56
» Mimi

hej har du någon gammal blogg? :)

2012-10-23 // 15:51:26

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: