Intressant fråga!

POSTAT AV: EMMI
Du bor i gbg och har träffat killarna flerra gånger, både i sthlm & london. t o m Ed!
Hur har du råd? Varför slösar du inte pengar på en massa andra grejjer? :)
POSTAT AV: EMMI
Du bor i gbg och har träffat killarna flera gånger, både i sthlm & london. t o m Ed!
Hur har du råd? Varför slösar du inte pengar på en massa andra grejjer? :)

- Kul att du ställde den frågan, jag får den frågan ofta av mina kompisar i skolan :) Hmm vart ska jag börja? Första gången jag faktiskt åkte upp till sthlm för att få en glimt av 1D kände jag inte någon uppe i sthlm så jag lurade med min kompis Amanda som inte alls gillar killarna. Men väl där fick jag jättemånga kompisar och det har lixom blivit så att jag åker upp till sthlm varje gång 1D kommer men inte minst för att träffa mina underbara vänner. Många tror att jag "stalkar" 1D bara för att träffa killarna men så är det absolut inte. Jag njuter nästan mer av att få dela dem tillfällena med mina fina underbara kompisar!

Den första London resan fick jag i julklapp så varför inte åka lixom? Och andra Londonresan vann jag så den kostade inte heller pengar :) Resan till sthlm för att se Ed Sheeran tvekade jag länge på. Jag hade inte alls mycket pengar efter Kenyaresan men jag ville så sjukt gärna träffa mina kompisar så jag åkte iallafall (jag köpte biljetter knappt en vecka innan). Dock fick jag ta bussen för att jag inte hade råd med tåg hehe :p

När jag väl är ute o reser (ex London) så gör jag självklart andra saker såsom turistattraktioner osv. eftersom jag ÄLSKAR att resa. Det är typ det bästa jag vet!

Så sammanfattningsvis lägger jag alltså hellre pengar på sånt här eftersom jag blir lycklig av det. Jag har inget jobb och lever bara på studiebidraget så jag prioriterar bort väldigt många saker! Att träffa mina kompisar (och 1D!) som betyder mer för mig än att köpa nya kläder får mig lätt att avstå från att köpa saker och ex. fika som en del av mina kompisar gör jämt. (Och dom blir alltid så chockade över att jag har råd med mycket, hmm...)

Haha det blev ett långt svar men jag var tvungen att förklara ;)

Här kommer en bildbomb på några av mina fina vänner som bor i andra delar av Sverige<3


Jag & Becka


Haha fin bild på Ewe, mig, Amanda & Helena på Arlanda!

Emmelie, jag & Amanda ;)


Jag, Becka & Josse i London :))


Jag & Frida när vi skulle se Harry Potter haha!


Becka, jag, Sabina & Isabelle innan vi drog till London haha :))

Det här var några jag tillbringat mest tid med men har fler som jag tycker väldigt mycket om, ni vet vilka ni är<3





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: