Ed Sheeran

Igår lördag åkte jag upp till Sthlm för att se Ed Sheeran spela på Strand. Han var helt sjukt grym!!! Det går inte ens att förklara, det är den bästa spelningen jag någonsin har gått på. Craaazeh!!!
Iallafall, när jag, Josse och Julia var påväg till strand fick jag plöstligt en hjärtattack... (och vi var redan sent ute...)
Jag: hallå!! Jag har glömt mitt legg!!
Josse och Julia: driver du???
Jag: NEJ!!!
*PANIK* men det löste sig ;)
 
När vi kom fram träffade vi massa kompisar och jag kramade ihjäl alla för jag hade saknat dem såååå himla mycket!!! :) Och efter spelningen så kom Ed ut och tog lite bilder med oss :D Det var knappt några där så det var jättehärligt! Bilden på mig o Ed kommer senare då jag inte har fått den av hon som tog den än :p
 
Här kommer en bildbomb från hela lördagen! :D
Josefin har tatt alla bilderna! --> http://josefinjansson.blogg.se/




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: