Surprise!

I söndags begav jag mig diskret ner till Kalmar för att överraska min fina vän Sabina på hennes student på måndagen. När hon hade sprungit ut hoppade jag fram bakom hennes mamma och Sabina gav ifrån sig världens skrik. Sen började hon gråta och sa att jag var sjuk i huvudet... Jag tror hon blev glad haha!! Här kommer lite bilder från dagarna i Kalmar;

Precis när jag överraskat henne:

Jag och Issa med Sabinas present innan mottagningen:

Haha jag gav Sabina en POTATOOO som hon fick ha runt halsen!:

Här käkar vi glass idag innan jag tog tåget hem. Issa bjöd på glassen, TACK :D:
image description

Och min favvobild på oss tre! Konstigt nog blev det liten storlek på den :( Men men! :))




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: