Blubb Blubb

Fish pleeeeease... Haha! Idag åkte jag, mamma och min syster Elvira till älskade Hornbach och köpte lite nya grejer till Elviras (och mitt!!) akvarium. Akvariumet har nämligen fått svartalger och allt måste slängas och akvariumet saneras (dock inte fiskarna). Vi köpte sand, lite svampbobfigurer (Bläckvards hus och Gary, Svampbobs hus var slut!) och lite andra grejjer.
 
Nu är akvariumet klart för dagen och det blev gaaaaaaaaalet fint, men ni får se när det är helt klart! Ska köpa ett par till saker först. :) Vi döpte också fiskarna som fick heta Swag, Allan, Murre, Prupp, Plupp och Plopp! Erkänn bra namn? Yeah I know! Och jag älskar att bara sitta och titta på fiskarna. Dom är så fridfulla och helt carefree lixom. Vi har haft fiskar i många år, många undrar varför man ens har fiskar vilket jag för övrigt också gjorde förr men nu äääälskar jag dem! :)
 
Och på tal om ingenting, Idag loggade jag in på nya blogg.se för första gången. Men vad dillar alla om?? Den nya blogg.se är ju B to the Ä to the S to the T!!! I love it!! Och folk som inte förstår sig på nya blogg.se kan man ju undra hur många IQ ni har, jag fattade exakt från första början var allt låg och hur man skulle göra. Men men, jag är väll ett tekniskt geni... NOT! Ha det bäst yaaa!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: