Bilder med klassen!

Som ni kanske vet tog jag studenten i torsdags och här kommer lite bilder från veckan då vi hade lite mys i slottsskogen på måndagen och sen själva studenten på torsdagen. Det är vår underbara lärare Björn som tatt alla bilderna :-)

Här är från Slottsskogen. Våra mentorer Björn och Mia bjöd på glass och vi hade massa tävlingar. Mig ser ni längst ner till vänster;

Här är ett av våra "lakan" som vi hängde på flaket;


Jag, Olivia och Agnes på Champagnefrukosten;


Fototajm!, Jag står längst bak, första tjejen från vänster;


Här står klassen och väntar på att få springa ut. Ser ni mig där som står och drömmer mig bort? :-)

Nu är skolan äääääntligen över!! Gud vad jag har kämpat, det är galet! Men jag klarade det. Fy fan vad jag är bra!!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: