We're going UP UP UP UUUUUP!! or down?

Wow, asså känslan när man vaknar, väger sig och inser att man har nått sitt delmål!! Jag tog ett glädjeskutt och känslan var såååå galet härlig, ni anar inte!! Jag vill inte skriva ut här vad jag väger än för det är lite väl mycket... Men jag kan iallafall säga att jag har gått ner 6 kg sedan min "startvikt". Nu ligger jag 0.4 kg under mitt delmål och eftersom jag klarade det har jag ett nytt mål, nämligen 2 kg till innan Olly kommer till staaaan ;) Tror ni jag fixar 2 kg på typ 19 dagar? JA FAN NU KÖR VIIIIII!! :D
 
Jag har fått en fråga av Johanna som lyder såhär;
"Hejsan! Har kollat runt på en del shaker men inte hittat någon riktigt god och bra men den här shaken låter faktiskt väldigt god, skulle du kunna skicka eller länka receptet så skulle jag bli väldigt glad. :)"
 
Absolut Johanna! Jag har inget riktigt recept utan kör lite på känsla. Jag häller i det som jag känner för men detta utgör basen:
 
- Proteinpulver
- Gojibär
- Kokkosmjölk
- Frysta bär
 
Det som jag brukar tillsätta är lite olika men just nu är det:
 
- Mjölk
- Naturell Youghurt
- Havregryn
 
Och så kör du allt i en mixer. SUPERGOTT!! Detta tycker jag personligen är mycket bättre än alla sånna där måltidsersättningar som det bara är massa blaj blaj och socker i. Här är det riktiga grejer och dessutom blir man pigg och håller sig mätt!
 
Lycka till :-)



Varför ska du gå ner till just när Olly är här?

2012-07-23 // 19:50:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: