Trampa på!

Hej mina älsklingar! Idag sov jag hela dagen, som vanligt! Nä men jag vaknade vid 12, sen fixade ja min shake och kollade på Ellen och Kardashians som alltid... Men sen hörni! Sen cyklade jag o Emma till bibblan o lånade lite hälsoböcker och köpte mumsig ananas (och linfröolja o kokkosmjölk hehe). Det tog la 25-30 min att cykla en väg, så ca 1 h sammanlagt. Sen gick vi ut på promenad 45 min och sen käkade vi supergo mat!! Efter det städade vi i mitt rum (men det är inte klart på lååånga vägar) och cyklade till återvinningscentralen och lämnade halva mitt rum (typ) sådär klockan 22. Härlig dag hörni! Nu ska jag chilla lite och bläddra i mina böcker. Har läst era kommentarer och jag ska svara på dom imorgon från datorn :) Nedanför ser ni en fin liten bok från bibblan men vi lånade den inte ;) kram på er!!





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: