Tagga OS!!

Yoyoyo! Nu taggar jag inför den efterlängtade OS invigningen!! Och självaste Rolf-Göran Bengtsson ska bära den svenska fanan! Det finns ingen som förtjänar det mer än fina Roffe. Han är sån sjukt bra ryttare och jaaaag har träffat honom mwahah!! Anyway, idag har jag... Sovit, kollat på Ellen och The Kardashians och varit ute på promenad. Allt som vanligt då asså! Men idag har jag varit lite deppig och min kompis fick höra på alla ordspyor som kom ur min mun. Men denna goa maten gjorde det lite bättre iaf. Och förhoppningsvis blir jag på ännu bättre humör av OS invigningen! Kram :)




Helloo, måste bara börja med att säga att det är jättekul att läsa om din träning här i bloggen, jag försöker bli lite mer fit jag med så jag inspereras verkligen! :)

Tänkte bara hör om du kunde göra ett inlägg där du skriver om ungefär vad du äter under en dag, och hur långa dina promenader brukar vara? Du måste inte svara men de hade vart kul om du gjorde :)

2012-07-28 // 15:47:53

var kollar du på the kardashians på internet? vill nämligen börja se från säsong 1 men hittar ingen bra sida, kan inte du länka? :)

2012-07-28 // 16:55:35

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: