Payback is a bitch! ;)

Igår var våra grannar här o umgicks med våra föräldrar på vår uteplats precis nedanför mitt fönster, och dom var inte liiiite högljuda... Och typ halv två kommer en till granne med hennes megahund (Grand Danois) Scooby Doo som börjar skälla, och tror ni inte våran hund blir G A L E N ???? Hon sprang runt i hela huset o skällde o höll på. Men tillslut fick jag nog och kastade ut hunden till mina föräldrar o gick o la mig med öronproppar. Okej det var lördag men ändå... Kunde dom inte hängt på nån pub istället typ? Så imorse, eller ah klockan var runt halv ett, så låg mamma fortfarande o sov... Så jag o min syster Amanda sprang in i hennes rum och började hoppa och skrika VAKNAAAAAA och så drog vi i hennes täcke! Ahahhah hon såg heeeelt lost ut asså xD det var riktigt kul! Payback is a bitch! xoxo





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: