Lady Antebellum

Igår var ju jag och Tanja på Trädgår'n och såg Lady Antebellum. Jag måste säga att det var lite skillnad från att se ex. One Direction. Här stod alla lugnt och sansat i kö och dom första kom la någon timma innan insläpp. När dom väl släppte in chillade alla på det och köpte lite dricka och sånt. Jag o Tanja sprang på toa men hann ändå hamna i princip längst fram. Det var sånn skön stämmning och det var några som hade cowboyhattar på sig haha! Bandet gav en underbar show och även om vi inte hade hört alla låtar drogs både jag och Tanja med! Sångaren Charlie i bandet var riktigt rolig! Det blev många skratt under kvällen och han sprang t.o.m ut i publiken haha! Riktigt härlig kväll asså!! :)




Var du också där?! haha, dom var ju helt AMAZING, helt klart en av mina topp 3 kvällar.. Jag hade ju meet & greet också :D

2012-08-02 // 13:54:49

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: