Kardashians babyyy!

Yeah nu ska jag typ gå o lägga mig efter att ha LANat Keeping up with the Kardashians. Asså jag dör vad roliga dom är haha! Har ni inte sett det måste ni göra det! Jag streamar via nätet, vill ni ha en länk som funkar? För övrigt började dagen i kaooozzzz... Jag satt framför TV:n fram till 17 då jag fick ett sammanbrott och messade Sabina. Guuud vad glad jag är att jag har henne. Hon peppar mig som ingen annan och en stund senare var jag ute på promenad med hunden i en timma. Ca tre veckor kvar till Olly nu, så nu finns det faktiskt ingen tid att lata sig längre. "Mjukstarten" med powerwalks varje dag får änna vara över nu efter två veckor eller vad säger ni? Dags att lägga i en högre växel. Imorgon ska jag på möte på arbetsförmedlingen och efter det uträtta lite ärenden, typ laga min låsknapp på iphonen som varit sönder sedan februari...... Därefter så får jag snurra på joggingskorna och få upp flåset. Nu ska jag läsa lite i alla mina iForm tidningar för att få motivation innan jag lägger mig. Och kolla på bilden nedan, hur kan man vara så himla snygg??? It's Khloe Kardashian btw! Ha det gött biatches och glöm inte att kommentera ;)




Du är glad att du har mig, jag är glad att du har ett jäklaranama som får dig att verkligen göra saker då du inte mår så bra. DU ÄR GRYM.

Lots of luuuuve! <3

2012-07-17 // 13:52:37

LÄNKA!!!
jag älskar the kardashians ;)

2012-07-17 // 20:36:42

KOLLA VAD JAG HAR GJORT THILDIS!!! waaah.

2012-07-18 // 23:05:02

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: